Business Days
Op maandag 30 september en woensdag 2 oktober in de Dutch Media Week staan de Business Days op het programma.
Nieuwe technologieën en veranderend mediagedrag brengen grote veranderingen in de mediawereld. Hoewel deze ontwikkelingen nieuwe kansen bieden, brengen ze ook uitdagingen met zich mee. Tijdens de Business Days hoor je daarom meer over:
🔸 De betrouwbaarheid van nieuws, moeilijk bereikbare doelgroepen en het vinden van nieuwe verdienmodellen;
🔸 Het vertrouwen in media, politiek en organisaties die onder druk staat;
🔸 Urgente maatschappelijke kwesties, zoals online veiligheid, privacy, de impact van AI en mediawijsheid.
Bevestigde sprekers zijn onder anderen Ezra Eeman, Directeur Strategie en Innovatie bij de NPO, expert op het gebied van AI en de toepassing ervan in media en journalistiek en Maria Farrell, schrijver en keynote speaker, die zich met haar werk richt op de impact van technologische veranderingen op de samenleving.
Meld je aan!
Zien we jou tijdens de Dutch Media Week? Bestel nu je ticket!
Aanmelden
Dutch Media Week wordt georganiseerd door Beeld & Geluid, ROM Utrecht Region, Hilversum Marketing, Dutch Games Association, Gemeente Hilversum, Mediastages en Media Campus NL.